dinsdag 7 oktober 2014

W-day

Elk jaar worden de klokken van Myers Hall geluid op W-day (doubleU-day). W-day is op een random dag in het begin van het jaar. De dag wordt aangekondigd met: "It's coming..." wat betekent dat het een verassing is wanneer de dag nou precies is. Afgelopen woensdag was het W-day.

De klokken luidden rond 12 uur. Vroeger was W-day aan het einde van het jaar, bedoeld als ontspanning van alle stress van de upcoming finals. Iedereen begon dan met drinken rond 10 uur 's ochtends en de lessen werden "gecanceld" oftewel, niemand ging. Dat is helaas veranderd. Nu is het aan het begin van het jaar en gaan de lessen wel gewoon door.

Gelukkig was ik al klaar met mijn lessen en kon ik deelnemen aan alle activiteiten. Het was een soort festival als in Grease, maar dan een stuk kleiner. Er was bijvoorbeeld een zipline in plaats van een reuzenrad en een bouncy house (springkasteel) ipv een achtbaan. Je kon ook suikerspin, een icy cone en een grote pretzel krijgen.

Voor het doen van deze dingen kreeg je tickets waarmee je prijzen kon winnen. En 3x raden wie de grootste prijs gewonnen heeft... me! Haha. Ik werd die middag opgebeld na een nap met: "Is this Carlin van den Berk? You won the Ipad Mini!"










1 reacties:

Anoniem zei

Wauw Carlijn, toch mooi dat het sparen van zegels/bonnetjes etc. al part is of our Dutch culture! Een iPad mini, te gaaf! Groeten, Miss E