donderdag 4 september 2014

Uhm, no thanks.

Korte update, omdat ik gister weer iets heel nieuws heb meegemaakt...

Gister: na 3 (!) uur trainen gingen we eten in het CDR en hadden we daarna study tables met het team. Ik ging naar de Math Workshop (kamer met leerlingen die anderen helpen) om daar het wisk-boek te lenen dat nog niet binnen is gekomen via de post. Ik bleef plakken en heb daar mijn huiswerk gemaakt. Aardige nieuwe mensen ontmoet die impressed waren bij mijn level of English.

Na anderhalf uur ga ik naar de rest van het team. We hebben verplicht van 8.00-10.00 study tables en hebben nog een half uur te gaan. Ik blijf zitten terwijl iedereen weg gaat, want ik moet nog behoorlijk wat huiswerk maken, heb toch iets te veel lopen kletsen... Rond 11.00 loopt er een donkere jongen langs het lokaal en stapt naar binnen. Hij vraagt iets aan me, maar een beetje mompelend. Hij herhaalt het en ik versta dat hij me wil interviewen voor zijn blog: Sure! Dan blijkt dat ik het toch niet helemaal goed begrepen heb. Hij laat me een foto van z'n blog zien: allemaal foto's van voeten!

Ik bedank toch maar en zeg dat mijn voeten niet bepaald mooi zijn haha. Ik maak er meerdere grappen over en we praten daarna nog eventjes over allerlei dingen. Ik ben behoorlijk nieuwsgierig aangezien ik dit nog niet eerder gehoord heb. Hij zegt dat t vaker voorkomt hier. Een vriendin van hem heeft een fetish voor lippen. Ze wil lippen aanraken, kussen en ze kan er intens lang naar staren zegt hij. Verder heeft een nicht van hem een fetish voor mannelijk haar. Ze wil het oppakken en aanraken bij kappers. Heel vreemd. Hij vertelde me verder dat hij 5000+ followers op youtube heeft waar hij alleen filmpjes van voeten op plaatst. Toen ik vroeg of hij ook mannenvoeten fotografeerde moest hij lachen en zei hij: Hell no. Verder hebben we nog een beetje gekletst over Nederland en andere dingen.

0 reacties: