woensdag 29 oktober 2014

Homecoming

Afgelopen weekend was homecoming, dat houdt in dat alle alumnae terug komen naar Wittenberg voor 1 weekend. Het was super druk en het werd overal gepromoot.

Het weekend houdt in dat oude klasgenoten elkaar weer zien en dat verschillende generaties hun ervaring met elkaar kunnen delen, maar bovenal: drinken. Overal stonden auto's met koelers voor Natties (Nat Light, vies goedkoop bier haha) en tafels vol met eten. Ze begonnen al om 11 uur 's ochtends te drinken...

De meesten alumnae kwamen zaterdag en gingen zondag weer weg. Vrijdag stond de bar dan ook vol met oudere mensen. Ik heb dit helaas gemist omdat ik de volgende dag een wedstrijd had... Zaterdag kon ik gelukkig wel uit! Het was super druk en er waren een aantal volwassenen bij huisfeesten maar niet in de bar. Ze namen dan grote verpakkingen bier met zich mee en werden altijd met open armen ontvangen.

Op zaterdag was er een grote football game. We kwamen terug van onze away game toen het derde kwart was afgelopen. De tribune zat helemaal vol met rood en wit geklede mensen. De Tigers stonden voor met 42-0 geloof ik. Toen we uit de bus stapten kwamen er een paar mensen naar me toe om me te feliciteren met het promoveren tot het NCAC tournament! De commentator had het omgeroepen tijdens de wedstrijd.

's Avonds gingen we allemaal feest vieren, zónder alcohol want we zitten in dry season door het promoveren naar NCAC.






1 reacties:

Anoniem zei

Hoi Carlijn,

Ik heb het blogadres van je zusje gekregen. Wat goed dat je bij het Hockey team zit! Ik vond het erg leuk om allemaal te lezen en check zeker zo nu en dan je blog om je ervaringen in the US te lezen.

Groetjes uit Zwolle

Christa B :-)